2013. július 29., hétfő

2.Fejezet

                                  Költözködés!
 
                 
                      3 évvel a baleset után 
A baleset után anya L.A-ben kapott munkát.Aminek nagyon örültem mert magam mögött hagyhatom a múltam és új életet kezdhetek. 
                                           ***
Anyuval felültünk a Los Angeles felé tartó gépre. Én a fülhallgatómon hallgatom a kedvenc dalom 


Zene hallgatás közben bealudtam...
                                                         ***
A hangosbemondó rikácsolására ébredtem. 
-Kérem kapcsolják be öveiket mert mindjárt  leszállunk.-mondta
Nem sokára a gép földet ért .Anyu azonnal hívott egy taxit ami kb 10 perc alatt meg is érkezett.És nem sokára az új otthonunk felé vettünk az irányt. A ház elég nagy volt túlságosan is valami nem stimmelt ezzel ,de nem foglalkoztam vele.
-Anyu melyik az én szobám?-kérdeztem .
-Egyenlőre az egész felső szint a tiéd.-mondta 
-Hogy,érted azt hogy,egyenlőre ?-kérdeztem 
-Majd megtudod a maga idejében, de most megyek mert ki kell pakolnom és még sok dolgom van Neked is ezt ajánlom .-mondta és el is tűnt mint mindig. -én csak vállat rántottam és mentem ki pakolni. A szobám pont tökéletes volt számomra 

Ki pakoltam  és körbenéztem a házban és az emeleten  találtam még  egy fürdőszobát és egy teljesen üres hálót ami szerintem a vendégszoba lehet. Amint körbenéztem vissza mentem ez én szobámba és elő kotortam a pizsim és elmentem lefürödni amivel öszvisz 15 perc alatt végeztem ás álmosan dőltem be az ágyamba !

                                                             Kedves olvasók! 
Alexis itt már 19 éves. Ha tetszik  akkor iratkozzatok fel és LÉCCIII COMMENTELJETEK !! 
Előre is köszi ! 

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok lányok!:)
    Eddig egészen jó! Csak kicsit hosszabb részeket írjatoook! <3 Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi.Oké poróba szerencse :D

    VálaszTörlés