2013. szeptember 4., szerda

7.fejezet

                                   Kedves olvasók!
Újra itt van a rész és sajnos ez sem a leghosszabb de sajnos nem tudunk hosszabakat írni mert nincs időnk nemsokára kezdődik a suli és előre nem tudjuk hogy hogy találkozzunk van pár ötletünk de még nem 100%-osak.Szerintünk hétvégéken lesznek részek úgy hogy csak jövőhétvégén kaptok új részt.De nem fecsegünk tovább jó olvasást.
                                                 By:Meli és Vani

                               Ismerős ismeretlen
                                         

     
                             Alexis szemszöge
Mikor Justinnak hátat fordítottam megkérdeztem a felügyelő tanárt hogy kimehetek-e a mosdóba.Mire a válasz egy bólintás volt.A mosdóba menet megcsörrent a telefonom.
-Igen.
-Szia Alexis. Anya vagyok.-mondta
-Mondjad.
-Jeremyvel elutazunk egy üzleti megbeszélésre kb.3 napra.Hagytunk nektek pénzt az ebédlő asztalon és majd mindennap hívunk de most mennem kell 15 perc múlva jön a taxi.Szia szeretlek titeket.-mondta és lerakta
Én lefagyva álltam a tükör előtt.Hogy képzelik hogy én vele legyek három napig teljesen egyedül ezeknek elment e józan eszük,és miért nem szólt hamarabb akkor még mondhattam volna hogy felejcsék el.Mikor sikerült felfognom a dolgokat vissza mentem és elmondtam a a rossz hírt Justinnak.
-Anya most hívott hogy elutaznak apáddal 3 napig.-mondtam 
-Legalább kettesben  lehetünk.-vigyorgott kajánul
-Te ennek örülsz én meg annak hogy nem kell veled egy szobába lennem mert anyuékéban fogsz aludni.-jelentettem ki
-És ezt ki mondta szépségem?-kérdezte
-Én.
-Azzal te nem mész semmire ha anyudék mondták volna akkor nagy nehezen beletörődtem volna de ők nem mondták szóval meg kell osztanod velem a puha ágyacskád.-kacsintott
-Elvigyelek szemészhez,mert egyfolytában rángatózik a szemed?-kérdeztem. El re nem mondott semmit csak mosolygott és levett egy könyvet a polcról és leült

                                                    ***
Már úton vagyok haza felé.Hál Istennek hamar letelt a büntetés és indulhattam haza. Justinnal nem is beszélgettünk a büntetés  alatt csak éreztem égető tekintetét.Addig gondolkodtam míg nem haza értem . Átléptem a küszöbünkön és felindultam a szobába az ágyra dobtam a táskám és leültem a gép elé . Ép twittereztem mikor megcsörrent e telefonom.A kijelzőn egy ismeretlen szám állt.
-Igen?
-Szia Alexis Audri vagyok.-szólalt meg barátnőm
-Szia.Mond.
-Ma este buli nyolckor tali a sulinál .Szia.Puszi-köszönt el és a válaszomat meg nem várva letette a telefont.Ez a buli ép jókor jön mert úgy is ki kell enged nem a feszültséget.A digitális órámra pillantottam ami ép három órát mutatott.Remek van még  öt órám. Oké a terv megebédelek,hajat mosok ,szépítkezek,kiválasztom a ruhám, és meg csinálom a hajam tehát úgy fél nyolcra leszek kész.

                                            ***
Mikor már a szépítkezés felénél voltam.Valaki csöngetett. Lesétáltam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót.Justin és a barátja állt az ajtóban miközben  rajtam pakolás vólt(katt).Rögtön becsaptam az ajtót az orruk előtt.Mire az ajtó mögött hangos nevetés hallatszott.Gyorsan felszaladtam és lemostam a rajtam lévő trutyit és tovább készülődtem . Megtaláltam a bulihoz lévő ruhát.



Ránéztem az órámra és rájöttem hogy már indulnom kéne. Lesétáltam a lépcsőn és körbe néztem és sehol sem találtam Justint és a barátját.Mikor végig tanulmányoztam a szobát és tényleg sehol sem voltak  felvettem a kocsi kulcsom és elindultam az iskola felé.
              
                                              ***
Mikor oda értem Audri már ott várt az iskola kapujánál elég kihívó ruhában.
Beült a kocsiba és elindultunk a discoba. Discoba érve hangos zene csapta meg a fülem.Mikor beértünk azonnal a bárpultot vettük célba.Én egy vodka narancsot kértem Audri pedig egy vodka colát kért. Mikor megittuk az alkoholt tartalmazó italt azonnal a tánc parketten termettünk.A testem a zene ritmusára mozgott.Mikor elfáradtam leültem egy asztalhoz.Miközben néztem a táncoló embereket mikor oda jött hozzám egy ISMERŐS MÉGIS ISMERETLEN FIÚ.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése