2013. augusztus 12., hétfő

4.Fejezet

                           Új ismerős    !!


        
 A becsöngetés után szaladtam a tornaterem felé.Befutotta az öltözőbe és öltözködni kezdtem.Felvettem az órára szánt ruhámat (ruha) . Mikor beléptem a terembe a tanárnő szúrós szemmel nézett engem.
-Mrs.Dobrew ön mit csinált ennyi ideig,már mindenki itt van csak ön hiányzott. Kérem a magyarázatot!-kérdezte
-Ööömm.Nem találtam a termet.-mondtam 
-Rendben,most az egyszer elnézem önnek de ha kérhetem akkor legközelebb pontosan érkezzen.És most kérem álljon be a tornasorba.-mondta kicsit kedvesebben 
-Rendbe.-mondtam és beálltam a sorba
Mikor meg volt a fele a bemelegítésnek a tanár nő mondta hogy felmérések lesznek.
-Cloe és Ryan . Ti egy csapat vagytok.-mondta
-Alexis és Justin ti is.
-Elnézést ki az a Justin ??-kérdeztem
-Mi van cica nem ismered fel a padtársad?-kérdezte megforgattam a szeme és mentem a kijelölt helyünkre.
-Én kezdjem  vagy te ?-kérdeztem 
-Kezdhetem én is.-vigyorgott kajánul.Elkezdett közeledni felém és a falnak nyomott.Két kezem a mellkasára helyeztem és eltoltam magamtól.
-Kezdhetem én is.-mondtam kedvesen.Justin csak vállat rántott.Elkezdtem csinálni a fekvő támaszt már a 30-nál tartottam mikor "valaki " rácsapott a fenekemre persze egyből megfordultam és kérdőn néztem rám.
-Jó a segged.-vigyorgott kajánul.Nem törődve vele folytattam a fekvőket amiből sikeresen 50-et sikerült csinálnom.
-Most te jössz.-mondtam
Justin elkezdte mikor már a 70-nél tartott kezdtem unni.Egyszer csak eszembe jutott egy ötlet.Felemeltem a lábam és egy kicsit belerúgtam Justin hátsójába.
-Neked se rossz!-mondtam mosolyogva
Hála égnek pont kicsöngettek mert Justin pont megakart szólalni. Futólépésben indultam az öltöző fel.Már mindenki felöltözött csak én meg egy lány voltunk bent.
-Láttam hogy mit csináltatok Justinnal. Bejön neked ?-kérdezte
-De hogy én a pasikra bukok.-mondtam keményen
-Én nem úgy vettem észre.De csak biztonság kedvéért mondom hogy a csajokat csak ki használja és megalázza .-mondta komolyan
-Kösz a jó tanácsot de nem fog kelleni!-mondtam magabiztosan 
-Amúgy a nevem Audrena More.
-Alexis Dobrew. Lehet egy kérésem?
-Persze.-mondta 
-Kőrbe vezettnél mert nem tudom hogy mit hol találok és így mindig eltévedek.-kérleltem
-Hogy ne.
-Köszi-köszöntem meg
-Induljunk.
                                            ***
Audri nagyon rendes volt megmutatta hogy mit hol találok.Meg  meg mutatta hogy ki kicsoda. Meg mesélt Justinról hogy sok csaja volt de a legtöbb mind csak egy éjszakás kaland.
-Még egyszer köszi hogy körbevezettél.
-Semmiség.
-Ne vigyelek haza?-kérdeztem
-Nem nem kell mindjárt jön értem a barátom.Majd őt is megmutatom holnap.
-Rendben szia.
-Szia.-köszöntünk el egymástól
Miközben mentem haza a kedvenc zenémet játszották mi nem más mint Ellie Goulding-től  a Burn (zene) Egyszerűen imádom !

30 óra alatt már otthon is voltam és a Tv-t néztem mikor megcsörrent a telefonom.
-Igen?
-Szia Alexis ma otthon vacsorázom és lesz még két vendégünk tehát 4 személyre teríts meg.-adta ki a feladatom 
-Oké és kb. mikorra jöttök ?-kérdeztem
-Nyolc körül.
-Rendbe akkor most neki állok.Szia-köszöntem ell és meg se várva válaszát kinyomtam.
 Neki álltam a terítésnek. Levettem 4 tányért és le raktam az asztalra.Mikor megint megcsörrent a telefonom és megint anya neve volt rajta .
-Mond.
-Rendelnél valami ennivalót?-kérdezte
-Persze.
-Köszi.Szia.-és kinyomta
Nekiálltam megint 10 perc  alatt már kész is voltam.(katt)
Gyorsan kaját és mentem a fürdőbe.Mikor kész lettem kiválasztottam a ma esti ruhám


Miután felöltöztem gyorsan magamra raktam egy kevéske sminket .
Pár perc múlva halottam az ajtó nyikorgását és anyut miközben azt kiabálta fel az emeletre hogy "megjöttünk" gyorsan még egyszer belenéztem a tükörbe és indultam lefelé de bárcsak ne tettem volna!


Meghoztuk a részt és reméljük hogy tetszik és megérdemel egy commentet vagy értékelést, mert látjuk hogy sokan benéztek és meglesitek a blogot csak azt nem tudjuk hogy tetszik-e,és kérünk titeket ha igen iratkozzatok fel vagy írjatok egy rövidke commit vagy értékeljétek. A kövi rész nincs időhöz kötve bármikor jöhet!
By:Meli és Vani XOXO 





                             

5 megjegyzés:

  1. Ne haragudjatok a hibákér ( ne 30 óra hanem 30 perc)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok lányok!
    Jó lett a rész és ez a blog sokkal jobb lett mint az előző. Azért a résszel siessetek, mert érdekel a folytatás.
    Kint vagytok a cserében! ;)
    xx Viki

    VálaszTörlés
  3. Köszi igyekszünk és már nálunk is kint vagy

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Én is kitettelek Titeket. :)
    Szép napot. ^^
    Dream x

    [ http://youaremynewlife.blogspot.hu/ ]

    VálaszTörlés
  5. Szia köszi
    és neked is szép nepot

    VálaszTörlés