2013. augusztus 28., szerda

6.Fejezet

                                                            Kedves olvasók!
    Itt van a 6.fejezet eztmost Justin szemszögéből olvashatjátok ma.
Reméljük hogy tetszeni fog és megérdemel pár commit vagy csillagot .Nem húzzuk tovább az időt.Jó olvasást!
                                                                              By: Meli és Vani

                                            Hazugság!
                                 Justin szemszöge 
Mikor kiértem a fürdőből Alexis már aludt.Mivel olyan "kényelmetlen " a kanapé ezért oda feküdte mellé és közel bújtam hozzá. Azt hittem felfog kelni és leordítja a fejemet de ehelyett megfordult és átölelt.Mivel nyár van  boxerben aludtam. Még egy kicsit néztem ahogy szuszog és én is bealudtam.
                                         ***
Reggel arra keltem hogy valaki lelök az ágyról.
-Te mit kerestél az ágyamba?-kérdezte felháborodva
-Tudod a kanapé kényelmetlen volt és az ágyad kényelmesebnek látszott amúgy ahogy elnéztem te se bántad.-mondtam vigyorogva.
Nem szolt semmit csak bement a fürdőbe a ruhájával.Addig én bekapcsoltam a Tv-t és még mindig az ágyban fekve néztem.
15perc múlva meg is jelent .
-Te még mindig itt vagy.Neked nem kéne felöltöznöd?-kérdezte
-Mért így nem tetszem mert tudod sok lány oda van érte.
-Akkor lehet hogy izlésficamosok.-vigyorgott
-Valld be hogy vonzódsz hozzám valld be.-álltam fel és mentem hozzá közelebb 
-Előbb vonzódnék egy csöveshez mint hozzád .-mondta s ellökött magától és a következő pillanatba már kilépett az ajtón.Úgy döntötte hogy nekem is el kéne kezdenem öltözködni ezért oda mentem a bőröndömhöz és kivettem a megfelelő szerelést.

Mikor kiléptem a szoba ajtón Alexis még reggelizett.Én is leültem elé és néztem hogy eszik.
-Mit nézel nem láttál még lányt enni?-kérdezte
-Mire én felkelek a lányok már nincsenek ott vagy fordítva.-kacsintottam.
-Elment az étvágyam.-állt fél a kajájával de én utána szóltam 
-A kaját hagyd mát itt nincs kedven csinálni.-kértem.Visszafordult és lerakta a cornflakest az asztalra. Felvette a cipőjét és kiviharzott az ajtón. Mikor kész lettem beültem az autómba és a suli felé indultam...
Mikor beértem a terembe Alexis a padon ült és egy csajjal beszélgetett és nevetett. Én oda sétáltam hozzá és adtam a szája szélére egy puszit.Mire kérdően nézett rám.
-Köszönöm az éjszakát.-vigyorogtam.Ezt persze az egész osztály hallotta.És mindenki "húúúú"-z ni kezdett.Alexis egy gyilkos pillantással ajándékozott meg amit én csak egy kaján vigyorgással díjaztam.Épp szólalt volna meg mire a csengő megelőzte,hogy ez a csengő mindig jókor jön.Alexis leült mellém és erősen a lábamba rúgott amit én egy nyögéssel jutalmaztam.Mindenki felénk fordult a tanárral együtt.
-Önök mit csinálnak a  pad alatt ?-kérdezte 
-Én csak ...öhm..és ..én...-dadogott össze vissza
-Alexis kisasszony megfogta a férfiasságom.-mondtam ártatlanul ház igen ez jól megy.
-Én ilyet nem csináltam esküszöm tanárnő.-mondta.A tanárnő vissza fordult mire Alexis erősen tarkón csapott.Erre elkáromkodtam magam.
-Ku**a életbe.-kiabáltam mire a tanárnő idegesen fürkészett minket.
-Most mér elég 1hét büntetés mind  a kettőjüknek.-mondta idegesen
-Kösz.-dopta hozzám a szavakat 
A suli után már kezdődött a büntetés.Mire oda értem Alexis már ott ült és tanult. A tanár még nem volt bent.Mikor beléptem az ajtón Alexis felém kapta a fejét és közeledni kezdett felém.Már olyan közel hogy volt éreztem leheletét.Közeledni kezdtem felé mire belemarkolt férfiasságomba. 
-Legelább ne kelljen hiába hazudnod.-és hátat fordított nekem .





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése