2013. szeptember 16., hétfő

8.Fejezet

                                             Kedves Olvasok!

Sajnáljuk hogy ilyen későn jött a rész, de ennek két oka is van.Az első a Meli beteg és nem tudtunk talizni. A másik pedig a suli nagyon nehéz és rengeteg dogát írunk.De a lényeg hogy kész lett.
Nem túl esemény dús de most csak ez sikerült. De ha kapunk mondjuk 2 comit akkor megpróbálkozunk eseménydús és hosszab részel jönni.
                                                          By: Meli és Vani 
  
                                         Egy apró csók 
zene

                                                                     Alexis szemszöge

A fiú oda jött hozzám és leült a velem szemben lévő székre.
-Hogy hívnak szépségem?-kérdezte arcomat fürkészve.
-Alexis. És a tiéd?Olyan ismerős vagy nekem.Nem találkoztunk mi  valahol?-kérdeztem 
-A nevem Zayn.Ott voltam mikor cigiztél az udvaron meg mikor kinyitottad az ajtót félig bekent arccal.-mosolygott
-Óóó most már beugrott.
-Amúgy ahogy halottam bejön neked Justin .-jelentette ki .
-Ne is mosd ki a nevét olyan gusztustalan féreg az a gyere!-undorodtam el.
-Ááá ne is tagadt a "kis" Justin minden csajnak bejön.-Nevette el magát
-Nem is értem hogy mit esznek rajta?Ekkora önelégült,bunkó parasztot nem hordott még a hátán a föld!-mondtam el a véleményem a "kis" Justinkáról.
-Ahogy elnézem nem vagy valami ijedős fajta lány.-közölte még mindig mosolyogva 
-Hát nem igazán mondhatnám el magamról.-mondtam én is mosolyogva 
-Jössz táncolni ?-kérdezte
-Persze.-mondtam és felálltam
 Zayn is felállt és elindultunk a táncparkett felé.Amúgy Zayn egy nagyon aranyos, kedves és nem utolsó sorban helyes srác.Nem is értem hogy hogy tud egy olyan tuskó sráccal jóba lenni mint Justin és a többi pincsi haverja.
Zayn-nel az este többi részében nagyon jól elvoltunk táncoltunk beszélgettünk .Sok mindent megtudtam róla például hogy Londonból költözött ide és hogy három lánytestvére van.
Olyan 4-5 körül felajánlotta hogy haza visz amit én el is fogadtam mivel Audrinának oda kellet adnom a kocsi kulcsom , mert ő még maradni akart egy helyes sráccal.Mikor haza értem azonnal felfutottam a szobámba és gyorsan letusoltam és befeküdtem a pihe-puha ágyacskámba.
                                           ***
Másnap reggel 11-07-kor keltem fel.Gyorsan megreggeliztem és elindultam a fürdőbe elintézni a reggeli teendőimet.Miközben fogat mostam eszembe jutott Justin és az hogy itthon van -e? Mikor kész lettem gyorsan körbe néztem a házba de sehol senki.Biztos valamelyik hülye haverjánál aludt. Gyorsan fel sprinteltem a szobámba és felvettem a mai ruháimat .




Ki léptem az ajtón és megdöbbenésemre ott állt a kocsim.Vissza futottam a házba a kulcsért.Beindítottam és elindultam  a bevásárló központba.
Kb.5 órát szarakodtam mire vettem egy fehérneműt és egy piros ruhát.
  
                                              ***
Nagyon hamar eltelt a hétvége.Már megint hétfő van és kómásan kelek ki az ágyamból és intézem el a teendőimet. Ma egy barack színű blézerre , kék farmer nadrágra,fehér trikóra és egy barack színű magassarkúra esett a választásom.A az amúgy is kicsit hullámos hajam begöndörítettem. Lesétáltam a lépcsőn és a garázs felé vettem az irányt.


Pár perc múlva már az iskola parkolójába parkolok.Kiszálltam és elindultam a suli felé.Miközben beértem észre vettem hogy már csak pár percem van beérni az első órára.Hatalmas léptekkel indulok az osztály felé .Mikor beértem már mindenki a helyén ült ,a tömegből kiszúrtam egy ismerős arcot ami nem másé volt mint Zayn-é.Mikor ránéztem rögtön mosolyra húzódott a szám .Ő csak rám kacsintott amitől kicsit elpirosodtam. Gyorsan leültem Justin mellé.Ép a tanárt vártam mikor egy idegesítő hangra lettem figyelmes.Érdekes most nem hangosan beszélt hozzám hanem úgy hogy csak én halljam.
-Mi van belezúgtál Malikba?-kérdezte gúnyosan
-Mi közöd hozzá?-szóltam vissza flegmán.
És ennyi volt a "beszélgetésünk".
A nap többi része nagyon szarul telt. A hat órámból 4 dogával a másik kettő pedig halálra unásra végződött.
Mikor kicsöngettek elindultam a kocsi felé.Mikor ép oda értem volna valaki ott állt a kocsimnak dőlve cigivel a kezében.
-Szia csak annyit szerettem volna kérdezni hogy nincs -e kedved eljönni velem ma este valahova-kérdezte Zayn
-Szia.De persze hogy van.
-Rendeben akkor nyolca érted megyek.
-Oké-Szia!-a végén puszit adtam arcára és beültem a kocsiba és izgulva indultam haza.
   
                                         ***
Már épp 6 óra tehát indulnom kéne készülődni.Gyorsan hajat mostam,megszárítottam és kiválasztottam a ruhám amit vettem szombaton.


Gyorsan magamra kentem az alapnál kicsit erősebb sminket.Mikor készletem már dudáltak is.Kinyitottam az ajtót és már ültem is be a kocsiba.Ahova vitt az nem volt puccos hely de nem is baj mert ez így volt tökéletes.Mikor megvacsoráztunk elmentünk a partra sétálni.
-Ezt megismételhetnénk.-láttam Zayn-en hogy megakarja fogni a kezem de nem merte és egyszer az arcomat máskor meg a kezemet nézte.
-Nyugodtan. -Zayn vette a célzást és össze kulcsolta ujjainkat.
Az est többi részében nagyon sokat beszéltünk és nevettünk.Nem sokára fázni kezdtem és Zayn ezt kiszúrta és már adta is oda a pulcsiját aminek mellesleg nagyon jó illata volt.Nemsokára indultunk vissza a kocsihoz.
                                                ***
Zayn kinyitotta nekem a kocsiajtót és akkor vettem észre hogy milyen közel vagyunk egymáshoz.Láttam hogy megakar csókolni ezért én tettem meg az első lépést.Átkaroltam nyakát és közeledni kezdtem ajkaihoz.Egy apró csókot nyomtam ajkaira.Mikor elváltunk elmotyogtam neki egy köszönöm-öt és indultam a házba.
Mikor a szobámba értem mosolyogva dőltem az ágyamra és a csókon kattogott az agyam és azon hogy a csóknál éreztem hogy valaki néz minket...

Ennyi volt!!! Csak annyit hogy utólag is Happy Brithday Niall! És ne felejtsétek Justin Lolly című dalának nemsokára jön a videó klipje. : D




3 megjegyzés:

  1. nagyon-nagyon jó lett!*-*
    siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük!!! :D
    És sietünk csak nehéz össze hozni a találkozókat de jövőhéten lesz új rész !! :)

    VálaszTörlés
  3. mikor lesz uj??_:)

    VálaszTörlés