2013. július 30., kedd

3.Fejezet

                                    Padtárs!

Iskolapad 
Reggel az ébresztőm hangjára keltem mert ez lesz az első napom az új suliba. Gyorsan megreggeliztem a müzlimet és indultam a fürdőbe ahol fogat és arcot mostam meg magamra kentem egy kevés sminket. Aztán a szekrényem elé léptem és kiválasztottam a mai szettem .

Hála égnek anyu elhozta a kocsim ami fehér Audi és egyszerűen imádom főleg ,hogy Cabrio.Mikor kiértem az ajtón megpillantottam az én kis kocsim ami nem is olyan kicsi 

Beszálltam a kocsiba és az iskola felé vettem az irány ami elég közel volt hozzánk. Találtam egy tökéletes parkolót magamnak  és kiszálltam.Szerencsémre szerencsésen eltévedtem míg észre nem vettem egy tanárt és megkérdeztem tőle hogy hol van az osztálytermünk.
-Elnézést én vagyok az új diák és nem tudom ,hogy hova kell mennem.-mondtam.
-Pont szerencséje van mert az pont az én osztályom.-mondta kedvesen.
-Nyugodtan gyere és elkísérlek oda mert pont nekem lesz órám.-mondta.
-Köszönöm. Amúgy a nevem Alexis Dobrew.-nyújtottam felé a kezem amit el is fogadott.
-Rendben Alexis gyere velem.Ja és én Mrs. Leone vagyok.
Elindultunk az osztály felé .Nem sokára már a terembe voltunk és minden szempár rám szegeződött.
-Kérlek mutatkozz be az osztálynak.-mondta
-A nevem Alexis Dobrew és Londonból jöttem. 19 éves vagyok. Nagyából ennyi.
-Rendben Alexis foglalj helyett-mutatott egy helyes fiú mellett lévő helyre. Oda sétáltam és leültem mellé. Az óra unalmasan telt.Már csak 3 perc van csöngetésig.Amint megszólalt a csöngő felálltam és elindultam az udvar felé.Az udvar hátsó részére sétáltam és elő vettem a táskámból a cigimet .Meggyújtottam és elkezdtem szívni.Eközben egy srác hangját hallotta aki kiabál nagy valószínűleg nekem mivel csak én vagyok itt .
-Héj cica ez a mi helyünk .-mondta egy számomra idegen srác.
-Miért rá van írva a nevetek?-kérdeztem flegmán .
-Csoda ,hogy nem félsz tőlünk.-mondta 
-Miért kéne ?-kérdeztem
-Jobban tennéd.-mondta a mellettem ülő srác .
Ezzel a mondattal nem törődve mentem vissza a terembe mert ép becsöngettek. Egy kis késéssel a fiúk is megérkeztek.

                                                                Kedves olvasók!
Sajnos mivel programjaink vannak nem tudunk annyit írni amennyi megfelelne de a kövi megígérjük h hoszabb lesz reméljük h tetszett a rész azért és írtok pár comit és feliratkoztok !!! Előre is köszönjük.! :D 

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon tetszik a történet, és maga az alapötlete is! Egyetlen gondom, ami akad vele kapcsolatban, azok a rövid részek, jó lenne, ha kicsit hosszabbra sikerednének, de én így is-úgy is olvasni fogom. :) Kíváncsi vagyok a folytatásra, és remélem, hogy hamar fogjátok hozni!:) Ó, és ha elfogadtok egy jó tanácsot, szerintem állítsátok a bejegyzések szövegét kisebbre, mert elég zavaró tud lenni, hogy ilyen nagy a mérete. Puszil, Fanni.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Természetesen mehet a csere! Nálam már kint is vagytok!
    http://summer09byjustagirl.blogspot.hu/

    VálaszTörlés