2013. július 17., szerda

1.Fejezet

                                       A kezdetek kezdete

        
   
                                           *4 évvel ezelőtt*
  
Fekszem az ágyamon és nézem a Tv-t amiből a telefonom csörgése zavart meg. A kijelzőn anya nevét láttam meg.
-Szia anya?-mondtam
-Szia kincsem.Azonnal gyere a Miller kórházba.-mondta zokogva.
-Miért?Mi történt?-kérdeztem.
-Majd elmondom csak siess!-és kinyomta a telefont.                                     
                                  ***
Rémülten szaladtam a kórház folyosóján Anyát keresve. Egyszer csak megpillantottam egy fehér széken ülve. Oda szaladtam és letérdeltem elé.
-Mi történt ?-kérdeztem aggódva.
-Apád meghalt!-mondta sírva.
-Mi az nem történhetett meg!!-álltam fől sírva.
-Autó balesetet szenvedett!Sajnálom!-mondta még mindig zokogva .
-Apa nem halhatott meg az képtelenség!
                         *1 évvel a baleset után*

Mi után apa meghalt anya nem is foglalkozott velem egész nap dolgozott és csak este 11-kór jött haza.Hogy megnyugodjak rászoktam a dohányzásra  utána az alkoholra és legfőképpen a drogokra ezek azok amiktől jól érzem magam .16 éves vagyok és nem szűz részegen egy buliba vesztettem el egy számomra idegen sráccal.Csoda ,hogy nem buktam meg pedig nem is törődöm a tanulással.Minden nap éjfél körül érek haza amit anyukám észre se vesz .
Ez egy kicsit fáj de megtanultam minden érzelmemet magamba fojtani.Mikor haza értem a buliból fáradtan dőltem be az ágyba.

Melléklet: Alexis a baleset előtt 15 a baleset után 16 éves.
Justin csak a későbbiekben lesz benne.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése