2013. október 7., hétfő

9.Fejezet



  Sziasztok tudjuk hogy nagyon  elhanyagoltuk a blogot csak a  a suli miatt nem nagyon jönnek össze a részek mert egyfolytában csak a könyveket bujjuk. De most itt van :D és reméljük hogy megnyeri a tetszéseteket.
Commenteli és értékel ne felejtsetek el, és köszönjük a 9 feliratkozót!!
 Hozzá csatolt zene:http://www.youtube.com/watch?v=byp94CCWKSI
                                 Cicafiú

Reggel az ébresztőm csörgésére ébredtem. Él is felejtettem hogy ma suli van.Olyan jó aludtam az a csók járt a fejembe és ez jó álmokat szült. Álmosan keltem ki az ágyamból és indultam a fürdőszoba felé és elvégeztem a reggeli teendőimet.A fürdőből kiérve ki választottam egy egyszerű szettet. 

A lépcsőn leérve a konyhába vettem az irányt. Justin már az asztalnál ülve evett mikor kiértem.
-Jó reggelt!-köszöntem vidáman.Nem tehetek róla tegnap este ilyen vagyok.
-Csá-köszönt flegmán és egyben unottan.
-Belehalnál ha egyszer kedves lennél?-kérdeztem mosolyogva.
Erre nem válaszolt csak evett tovább.Leültem mellé és én is enni kezdtem.
-Na és mond hogy csókol a kis Zayne?-kérdezte gúnnyal a hangjában.
-Te mégis honnan tudsz ilyeneket?-kérdeztem felháborodva .
-Tudod szokásom az ablaknál cigizni.De nem ez volt a kérdés-mondta könnyedén
-Semmi közöd hozzá.-válaszoltam és felálltam.Felkaptam a táskámat és elindultam
.Beültem a kocsimba és az iskolába indultam .
Beérve az osztályba megpillantottam Zaynt Egyből elmosolyodtam ,ahogy ő is . Lültem a helyemre és már is kezdődött is az óra. Justin késve érkezett,de ez engem nem igazán zavart.
                                  ***
A nap  gyorsan eltelt ás már csak azt vettem észre , hogy egyedül állok a folyosón . Sétáltam mikor valaki megfogta hátulról a derekam. Megfordúltam és Zaynnel találtam szembe magam.
-Szia-köszöntem halkan
-Szia-ismételte meg az előbbi tettem
Az ajkamba haraptam mikor végignéztem rajta,amit ő is észre vett .A falnak nyomott és kezeit a fejem mellé helyezte, szabadulásra esélyt sem hagyva nem mintha el akartam volna menni.Tekintetem az ajka és a szeme között cikázott.Egyszer csak puha ajkait éreztem meg az enyémeken . Gondolkozás nélköl csókoltam vissza.Csókunkat levegő hiány miatt szakítottuk meg.De aztán én vetettem ra mohón ajkaimat.
-Khm...-köszörülte meg valaki a torkát mire hirtelen szétváltunk .Nagy meglepetésemre Justin volt az.
-Na mi van Zayne ennyire magányos vagy hogy már ezzel a kurvával is beéred ?-kérdezte már szinte röhögve
Láttam hogy Zayn egy pillanatra megfeszült mellettem de aztán újra ellazult.Hogy bent-e hogy Justin lekurvázott? Egyáltalán nem !Nem érdekel mit gondol rólam amíg Én és Zayn hogy nem vagyok az nincs miért aggódnom.
-Nyugi Cicafiú nem kell féltékenykedni! Egyszer valaki téged is szeretni fog önmagadért!-ekkor végigmérte-Habár ez elég nehéz lesz-tette hozzá
Justin csak felnevetett és elment Zayn mellett úgy hogy válluk egy picit ütközött .
-Köszönöm.-mondtam halkan. Mire Zayn közelebb lépett és újra csókolni kezdett.





Tudjuk hogy nagyon rövid de a kövi extra hosszú lesz!!!!!!

4 megjegyzés:

  1. kovii mikkor lesz???*.....* am nagyon jo lett!!!;)

    VálaszTörlés
  2. Örülünk hogy tetszik nektek a blog de szerintünk nem lesz több rész ....sajnáljuk ! :((

    VálaszTörlés
  3. Kár hogy nem lesz több rész

    VálaszTörlés